Hommikusmuuti kohvi ja Kreeka pähkli proteiiniseguga

02.11.2019
Hommikusmuuti kohvi ja Kreeka pähkli proteiiniseguga

Raputa oma päev käima turgutava ja kõhtu täitva hommikusmuutiga!

 

Sa ei pea tundma muret vahepalade söömise pärast, sest see retsept, mis on madala süsivesikute- ja kõrge rasvasisaldusega, sisaldab rohkesti kiudaineid ning hoiab su kõhu täis kuni järgmise eineni – tõuse ja sära!

 

Retsept ei sisalda suhkrulisandeid, tehismagusaineid, maitseaineid või täiteaineid. Puritionis sisalduvad valgud, looduslikud rasvad, kiudaineid, vitamiinid ja mineraalained pärinevad päris toidust.

  

Hommikusmuuti tegemiseks läheb vaja:

250 ml piima või pähklipiima

1/3 banaani (20g)

40g (1 portsjon) Purition Coffee & Walnut segu - http://www.okokaubamaja.ee/et/a/proteiinisegu-kohvi-ja-kreekapahkli-maitsega-purition-40-g

 

Lisa koostisosad blenderisse, blenderda kreemjaks ja naudi!

 

Ühe smuuti toiteväärtus:

Energiasisaldus 366 kcal

Rasvad 22 g, millest küllastunud rasvhapped 8,7 g

Süsivesikud 18 g, millest suhkrud 16 g

Kiudained 5,7 g

Valgud 25 g

Sool 0,4 g